Često postvaljanja pitanja i odgovori
Q 1. Sta je to VoIP?
VoIP je skraćenica od engleskog naziva Voice Over Internet Protocol
što prosto prevedeno znači "govor preko Interneta", a najčešće se
koristi za telefoniranje.
Q 2. Šta mi sve treba za VoIP telefoniranje?
Na osnovu vaših potreba i želja, postoji više načina
korišćenja ovog servisa u zavisnosti od izabrane usluge
i rešenja. Potrebna vam je jedna od navedenih stavki:
- PIN kartica za jednokratnu upotrebu + klasičan telefonski priključak
- Klasičan telefonski priključak + račun kod VoIP operatera
- Računar i program za telefoniranje (Softphone) + račun kod VoIP operatera
- IP telefon + račun kod VoIP operatera
Q 3. Gde se kupuje PIN, dopuna ili otvara račun za telefoniranje?
PIN i dopuna se kupuju na ovlašćenim kioscima i našim prodajnim mestima.
Otvaranje računa, kao i dodatne informacije o servisu možete dobiti u
našim kancelarijama i putem telefona.
Q 4. Kolika je cena poziva?
Cenu telefoniranja za željeni pozivni broj pogledajte u našem
cenovniku.
Q 5. Kako da proverim stanje na računu?
Stanju računa, spisku poziva i dodatnim pripadajućim servisima možete da
pristupite kada se logujete na vaš nalog koji ste otvorili
kod nas.
Q 6. Kako se poziva broj u inostranstvu?
- Ako koristite IP telefon ili Softphone, pozivate isto kao i sa fiksnog telefona: 00 za
inostranstvo + pozivni broj države + regionalni broj + broj telefona + # za potvrdu.
Na primer za Veliku Britaniju: 0044511234567#
- Ako koristite PIN karticu, prvo pozivate neki od naših
pristupnih brojeva za Call-In sa telefonskog aparata koji ima tonsko biranje. Kada
vam govorni automat zatraži, ukucate vaš PIN broj. Dobićete signal za biranje
nakon čega birate željeni broj kao sa klasičnog fiksnog telefona: 00 za
inostranstvo + pozivni broj države + region + broj + # za potvrdu.
- Ako koristite Call Back uslugu, pozivate neki od naših
pristupnih brojeva za Call-Back sa broja telefona koji ste nam unapred prijavili,
dobijete signal zauzeća i tada prekidate vezu. Kada vam za kenoliko sekundi zazvoni
telefon i vi se javite na poziv našeg automata, glas će vam saopštiti
stanje na računu, nakon čega dobijete signal za biranje. Birate željeni broj
kao sa klasičnog telefona: 00 za inostranstvo + pozivni broj države +
region + broj + # za potvrdu.
Q 7. Koliko dugo važi PIN kartica?
PIN kartica važi dok ne potrošite uplaćeno vreme a najduže 90 dana.
Jednokratnog je tipa, ne može se dopuniti i baca se kada istekne.
Q 8. Koliko dugo važi dopuna za broj?
Dopuna za broj važi dok ne potrošite uplaćeno vreme, a najduže 90 dana od
dana aktiviranja. Krajnji datum aktiviranja je odštampan na samoj dopuni.
Q 9. Da li uslugu mogu da koristim iz inostranstva?
Ako koristite IP telefon ili Softphone uslugu možete da koristite sa bilo kog mesta gde
imate Internet priključak, to jest pristup Internetu.
Q 10. Da li mogu da koristim FRING na mobilnom telefonu?
Da, moguće je korišćenje našeg servisa upotrebom ovog programa za telefoniranje.
Q 11. Da li mi je neophodan Internet za obavljanje ovih poziva?
Zavisi od tipa usluge. Za tip usluga Call-In i Call-Back vam nije neophodan Internet. Za IP telefon i Softphone
vam je neophodan Internet priljučak.
Q 12. Da li kvalitet glasa zavisi od brzine Internet prilkjučka?
Kvalitet glasa ne zavisi mnogo od brzine priključka, ali zavisi od kvaliteta i zagušenosti
Internet priključka koji imate. Brzina od 128kb/s u oba smera je dovoljna za većinu
Codec-a.
Q 13. Da li mogu da telefoniram preko Dial-Up (modemske) Internet konekcije?
Da, moguće je ako koristite Codec-e tipa G.729, G.723.1,
GSM i iLBC jer je za njih dovoljna brzina Internet konekcije od 33kb/s.
Q x. ?
Vrh strane ^
Rečnik >>>
|